ortalarında bir yerlerdeyim.

on 10 Ocak 2011 Pazartesi
Birgün bedelini ödeyemeyeceğin birşey yapacaksan eğer,buna bedel olan birini bulduğun için şanslısındır.
Bu çıkmaz yola girmenin ilk şartıdır.
Sana bir hikaye atlatmak isterim.
Dünyanın başlangıcından bu yana gelen sürekli tekrar eden bir hikaye.



Bu hikayede yaşananlar ise tam ortada.
Bir yere bağlanan köprü gibi başı ve sonu belli fakat ortası cehennem.
Sen ilk kuralını böyle çiğnedin.
Bir cehenneme itti beni narin ellerin,ilk ihanetinde buydu sevgiye..

Günahların hesabını soran bir melek gibiydin..ismi melek varlığı ihanet..

Beni düşün mesela hiç yapmadığın şeylerden başlayalım seninle..

Farklıydın çünkü sen,benim gözümde ..Sevinmelerin boşa küçük kız.Kör ne kadar aşıksa gökyüzüne benimde nefretim sana o derece..

Bedelini ödemediğin,ödettiğin mutluluklar acı olarak dönmesini bilir sana.
Doğanın kanunlarından biridir bu.Birgün seversin mesela;özlersin,sessizliğini,hayallerini,yokluğunu,seversin mesela,ellerini seversin,kokusunu seversin,bakmaya esirgersin.

Ben de sana öyleydim işte.
Artık seni sevmiyorum diye yalan söyleyemiyorum küçük kız.
Bir seçim yaptım kendime.Altın vuruş yaptım tüm hayallerime krizinde seni yaşıyorum.
Bitiyor acılarım hissediyorum.Yavaş yavaş ölüyorum tıpkı senin yaşattıkların gibi.

Bu da beni öldürüşünün hikayesi...

snszhytnaq

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder