Şarap parası.

on 15 Ocak 2011 Cumartesi

Kalbe yakın kilometrelerde çiğnenmiş bir hikaye kafama takılı kalıyor,çöplere karışıyor cesedi.
Bir ayyaşın karıştırarak bizi,şarap parası için değerli birşey arama ümidiyle bekliyorum seni.
Sen kelimelerle anlatılmaya yakışmayanımsın.Sen yıkılan fabrikalarımın mimarısın..
Ben yatak döşek aşığım şimdi,tutamıyorum içimde bilirsin beni kapalı bir kavanozun içindeyim yorumla hecelerimi..
Bu tedavisi olmayan hastalara yaşama ümidi vermek gibi birşey.Ölüme hastayım ben yavaş yavaş can çekişmeye,gör ki mutlu ol diye.
Beni ararsan eğer ben bir hapishanenin en karanlık hücresindeyim ışık yasak bana güneşim yasak...
Her gece çaresizce sayıklıyorum..
Bu aşk acı veriyor kalbe biraz,bu aşk acı veriyor,kal be biraz..
snszhytnaq

4 yorum:

mavi dedi ki...

Her kelimeni böyle altın vuruş yapar gibi yazmayı nasıl beceriyorsun ?

Pınar dedi ki...

ne söylenir ki hece hece okutuyor, ezberletiyor cümleler.

aksine dedi ki...

son cümle/mısra çok güzel:
.. kalbe biraz - .. kal be biraz

Emre YILMAZ dedi ki...

teşekkür ederim.
ama kalmadı işte:)

Yorum Gönder